2018. szeptember 17. 10:31 - SzabadulósBlog

Harry Potter inspirálta Szabadulószobák

Legelső posztunk (ezen poszt eredetije) egy kis spoilermentes összehasonlítás volt a Harry Potter témájú szabadulószobákról, nemes egyszerűséggel azért, mert imádjuk ezen varázslótanonc történetét és a hozzá kapcsolódó varázsvilágot. A poszt írásáig összesen 8 Harry Potter szobát jártam végig Budapesten (meg még közel 20 másmilyet ;-)) 2017 július óta egy a kb fél éves intervallumon belül; ezen kívül két nem budapesti HP szobáról volt még tudomásom az országban, de ezeket nem játszottam. Én mindegyikben (nagyon) jól éreztem magam, hiszen ha összejön a két nagy szenvedélyem - Harry Potter és szabadulás - akkor az rossz nem lehet ;-), de azért van különbség szoba és szoba között. Szóval akinek nem feltett szándéka mindet végigjárni, csakmertharrypotter, akkor érdemes jól választani. Néhány hónappal az eredeti poszt után a szobák nevet váltottak, hiszen a “Harry Potter” név jogvédelem alatt áll, de ez senkit ne tévesszen meg, a lényeg maradt ugyanaz, aki hozzám hasonlóan vonzódik ehhez a világhoz, annak nyugodt szívvel ajánlhatom a mágikus témájú szobákat.
Lássuk mi a felhozatal: Az Időcsapda egy viszonylag nagyobb cég több szobával, ezek között immár három Harry Potter témájú is van: a régebb óta üzemelő a “Varázsvilág (1. rész)” az Odú-ba kalauzol minket, a második rész, a “Varázsbörtön foglyai”, éééés, már foglalható a 3. rész a Titkok Kamrája. A Szobafogság a szórakozónegyedet szolgálja ki három szobával, ezek közül a “Rejtélyek a Varázslóiskolában” ami HP témájú. A Magic Escape egy kis cégként indult, jelenleg már két szobát üzemeltetnek, közülük az első Harry Potter témájú (korábban ebben az egyugyanazon szobarendszerben kétféle egymástól független - így újra játszható - HP játékmenet is berendezésre került “Magic Escape” illetve “Magic Escape Hard” néven, azonban amikor új helyre költöztek, akkor azt a szerintem helyes döntést hozták, hogy a korábbi két pálya legjavát vegyítették, és így most csak egy játékmenetet kínálnak). A Magic Rooms-t Budapest legjobb szabadulószobás cégei között tartják számon, tavaly év végén ők is nyitottak “Varázslóiskola” pályát. Ráadásul nem messze ettől a szabadulós helyszíntől, szintén a céghez tartozik a The Magic Budapest névre hallgató varázslatos kis kajálda. A sorhoz csatlakozik még a LogIQ Rooms, ahol szintén több szoba van, náluk 2018 októberében nyitott a jelenleg is üzemelő “Alkimista” pálya, ahol a bölcsek köve nyomába eredhetünk. (Egy korábbi helyben is játszható, illetve elvitelre bérelhető “Bölcsek köve nyomában” pályájuk már bezárt, írtunk a régi játékról is, de az új eléggé új, szóval külön írunk róla.) Illetve szintén ide kapcsolódik talán a NeverLand “Mágusvizsga” pályája, ami ugyan nem a Harry Potter világra épül (bár van benne néhány apró utalás), de varázspálcákkal, sárkánytojásokkal és megannyi mágikus effekttel találkozhatunk egy egyébként remekül megkonstruált szobában. Az általam nem játszott vidéki pályák a ClubAliga “Balaton - Harry Potter”, amelyet a Szobafogság üzemeltet csak nyáron (ez egy rövidített, 30 perces pálya), a CodeGame (Szeged) Harry Potter pályája, a “Varázslóiskola”, és a Szabadulós Pince (Győr) Harry Potter pályája.

Lássuk mi a felhozatal: Az Időcsapda egy viszonylag nagyobb cég több szobával, ezek között immár három Harry Potter témájú is van: a régebb óta üzemelő a “Varázsvilág (1. rész)” az Odú-ba kalauzol minket, a második rész, a “Varázsbörtön foglyai”, éééés, már foglalható a 3. rész a Titkok Kamrája. A Szobafogság a szórakozónegyedet szolgálja ki három szobával, ezek közül a “Rejtélyek a Varázslóiskolában” ami HP témájú. A Magic Escape egy kis cégként indult, jelenleg már két szobát üzemeltetnek, közülük az első Harry Potter témájú (korábban ebben az egyugyanazon szobarendszerben kétféle egymástól független - így újra játszható - HP játékmenet is berendezésre került “Magic Escape” illetve “Magic Escape Hard” néven, azonban amikor új helyre költöztek, akkor azt a szerintem helyes döntést hozták, hogy a korábbi két pálya legjavát vegyítették, és így most csak egy játékmenetet kínálnak). A Magic Rooms-t Budapest legjobb szabadulószobás cégei között tartják számon, tavaly év végén ők is nyitottak “Varázslóiskola” pályát. Ráadásul nem messze ettől a szabadulós helyszíntől, szintén a céghez tartozik a The Magic Budapest névre hallgató varázslatos kis kajálda. A sorhoz csatlakozik még a LogIQ Rooms, ahol szintén több szoba van, náluk 2018 októberében nyitott a jelenleg is üzemelő “Alkimista” pálya, ahol a bölcsek köve nyomába eredhetünk. (Egy korábbi helyben is játszható, illetve elvitelre bérelhető “Bölcsek köve nyomában” pályájuk már bezárt, írtunk a régi játékról is, de az új eléggé új, szóval külön írunk róla.) Illetve szintén ide kapcsolódik talán a NeverLand “Mágusvizsga” pályája, ami ugyan nem a Harry Potter világra épül (bár van benne néhány apró utalás), de varázspálcákkal, sárkánytojásokkal és megannyi mágikus effekttel találkozhatunk egy egyébként remekül megkonstruált szobában. Az általam nem játszott vidéki pályák a ClubAliga “Balaton - Harry Potter”, amelyet a Szobafogság üzemeltet csak nyáron (ez egy rövidített, 30 perces pálya), a CodeGame (Szeged) Harry Potter pályája, a “Varázslóiskola”, és a Szabadulós Pince (Győr) Harry Potter pályája.
companylogo.jpg
a mindent egybeveszek, akkor az én véleményem szerint a Magic Rooms a legjobb, az ő Harry Potter pályájuk tényleg nagyon szuper, és mindenképp ajánlom, az egyetlen szempont amiben gyengék, az az ára - ha ketten mentek akkor alapból ez a legdrágább, több emberrel viszont már nem annyira nagy a különbség. Második holtversenyben a Magic Escape pálya, itt a falfestések talán még szebbek is, mint az első helyezettnél, ami itt picit gyengébb, hogy a kellékek bár szépek, de a ‘gagyi’ e-bay és társai minőség, míg az első helyezett esetében ha egy kelléket a kezembe vettem, akkor annak súlya volt. Árban viszont (két főre) ez a legkedvezőbb, mert itt fejenkénti ár van függetlenül csapatlétszámtól (míg a többi helyen a csapatonkénti ár a jellemzőbb). A feladatokról majd később írok, hogy miért nem voltam velük teljesen elégedett, itt elég annyi, hogy ez is egy nagyon klassz szoba, ahol egy röpke órácskára a HP világba csöppenhetünk. Másik második a LogIQ Rooms telepített Bölcsek köve nyomában pályája, ami még tényleg egy olyan szoba, amit jó szívvel ajánlok kipróbálásra, szuperjó feladatai vannak! És bár csak egy helység, és a díszlet sincs túltolva (sima fehér falak vannak nem mágikus helyszínek, plusz ehhez néhány díszlet), annyira lekötöttek a feladatok, hogy egy percre sem zökkentem ki a varázslatos szerepemből. Nálam nagyjából itt van a határvonal, ezt a három szobát tudom leginkább ajánlani, aztán pedig a lentebbi részletes elemzés alapján mindenki kiválaszthatja a neki legmegfelelőbbet ha nem fér bele, hogy hármat is játsszon. A Magic Escape már nem üzemelő Hard pályája, sajnos szerintem nem sikerült túl jól, így egyetértek a tulajdonosok döntésével, hogy ezt bezárták. A feladatok (amik az 'alap' pályán sem voltak különösebben ötletesek), a 'hard' még inkább egysíkúvá válnak és sokszor inkább bosszantóak a random elrejtett tárgyak. És azt az egy-két jó ötletet, ami volt benne átmentették a megújult Magic Escape pályájukba, szóval szerintem senkinek sem kell bánkódnia, hogy nem ezt a verziót próbálja ki. Az Időcsapda első Harry Potter nyomában szobája is még a játszható / élvezhető kategória nálam, szóval ha épp úgy adódik (vagy a többit már kijátszottátok), akkor erre is lehet menni. Ez utóbbi pályánál kicsit zavaró a kusza történet, illetve a díszlet messze elmarad a két legjobb szobától és sok minden nem is igazából illik a képbe, csak úgy oda van rakva hogy ne legyen üres a szoba. Ennek ellenére a feladatok között vannak ötletesek, a játékmesterek is kedvesek, nyitottak, a szobához vezető folyosó falai pedig nemrég szép falfestményeket kaptak, ami kedves kis plusz a várakozáshoz. Itt nálam szintén kategóriaváltás van, a maradék két szobát nem tudom jó szívvel ajánlani. Az Időcsapda legújabb Azkaban szobája nagy csalódás volt, lehet van akinek tetszene, de én inkább rossz (csak kicsit jó ;-)) élménnyel távoztam. Csábító volt a hosszabb játékmenet (a ‘szokásos’ 60 helyett 75 perc - ami mondjuk arányosan emelkedett árral is jár), és az automatizált vezérlés, de be kell vallani az előbbi önmagában nem volt elég (inkább kusza feladatok jellemzőek, ahol frusztrálóan sok időt kell próbálkozással eldönteni, mert nincs egyértelmű jó megoldás, csak találgatni kell), az utóbbi pedig nem nagyon érződött, kb ugyanaz a játékélmény mintha a játékmester irányítaná a dolgokat. Ennek ellenére nagyon várom, hogy mivel rukkolnak elő harmadjára, remélem ezen várakozásom jól mutatja, hogy azért csak jól éreztem magam, és annak ellenére, hogy úgymond "van jobb" azért nagyon örülök, hogy kipróbáltam ezeket :) És azt is kár lenne tagadni, hogy az Időcsapda Varázsbörtön (Azkaban) pályáján is volt egy-két jó ötlet, és talán egy hajszállal tényleg jobb, mint az utolsó helyezett, a Szobafogság Rejtélyek Roxfortban pályája. Ennél az utolsónál talán csak a kedves játékmesterre tudok jó szívvel visszagondolni, de se díszlet, se kellékek ami berántana az amúgy sem teljesen cannon-hű történetbe. A feladatok is inkább kuszák, és bár itt-ott volt benne ötlet, nem nagyon ragadott magával. Ja, de én HP fan vagyok, szóval természetesen nem bánom, hogy ezt is kipróbáltam! Lássuk, akkor sorba a szobákat (nélkül, hogy bármi poént lelőnék)!
magicrooms.jpgA Magic Rooms azzal hirdeti a Harry Potter szobáját, hogy “nincs lakat, csak varázslat”. Ennek megfelelően itt, valóban egyetlen kulcsos vagy számzáras lakattal sem találkozhatunk, minden amit nyitni kell “varázslattal” nyílik (ez a bizonyos dolgokat jó helyre kell tenni / tekerni és akkor működik). Nekem nagyon bejött ez a stílus, mert valóban varázslatos érzése lesz tőle az embernek. És ettől még van jópár logikázós feladat (ügyességi az mondjuk nincs), nem bonyolultak, de szépen témába illenek és végig kell őket gondolni. Keresős feladatok is vannak, van pár fizikailag létező tárgy is, amit meg kell találni, meg egyéb módon is kell keresni, ebben is van ötlet :) Nagyon tetszett, hogy a díszlet nem csak a történethez, hanem a feladatokhoz is illesztve van. Még ami talán érdemi infó (és ennek a cégnek más pályáján is láttam ezt), hogy az egyik szobából másikba oda-vissza vinni kell tárgyakat és információkat, ami kicsit több dinamikát ad a játéknak, és itt speciel nagyon szépen össze is állt, nem volt semmi rossz érzésem vele kapcsolatban. Nekem picit rövid volt a pálya, még egy-két feladatot elbírt volna (bár lehet csak az mondatja velem, hogy ebben a varázslatos környezetben szívesen eltöltöttem volna még pár órát).
Örömteli hír, hogy nemrégiben megnyitották a második pályájukat, a képek alapján a látvány gyönyörű, alig várjuk, hogy a feladatokat is kipróbáljuk!
logiqrooms.jpgA LogIQ Rooms (régi) Bölcsek köve pályája kizárólag a logikázós, szöszölős feladatokra épült, ezek viszont nagyon ötletesek és egyediek. Lévén, hogy egy ún. telepített játékról van szó (tehát ez alapból egy bérelhető, elvihető játék, ami be van rakva az egyik szobába, úgyanúgy ahogy otthon egy szülinapi bulin is lerakhatnám), itt nincs nagy lehetőség varázslattal nyíló mágneszárakra (bár azért egyet csak belecsempésztek). Keresős feladatok sincsenek a klasszikus értelemben, hiszen a szoba valójában nem képezi a játék részét, minden amivel foglalkozunk kell két bőröndben van benne (meg pár plusz holmi az asztalon). Ettől még a hely nagyon jól hozta Piton professzor dolgozószobáját (aminek a történet szerint lennie kell), volt néhány plusz berendezési tárgy meg háttérzene, ami pont elég volt ahhoz, hogy az ember beleélje magát a helyzetbe művészi kivitelű díszlet nélkül is. És a bőröndben lévő mágikus tárgyak és kellékek egytől egyik jó minőségűek. Feladat pedig jó sok van, és picivel több is rá az idő, mint a szokványos (75 perc).
bolcsekkove.jpg
LogIQ Rooms új Bölcsek köve pályája ugyan újra hasznosított néhány tárgyat az első verzióból, de a feladatok között nagyon minimális az átfedés, szóval egyáltalán nem bántuk meg, hogy újra elmentünk, élmény volt. Nekem személy szerint az első verzió picivel jobban tetszett, de könnyen lehet, hogy csak túl nagyok voltak az elvárásaim, illetve hozzá kell tenni, hogy a második játékra egy 7 fős csapattal mentünk, szóval eléggé kerülgetni kellett egymást. Úgyhogy rögtön írnám, hogy a játék egy közepesen kicsi szobában zajlik, ahol egy asztal is van, ami mögé is be kell kerülni, szóval akármennyire is ár-hatékony a nagyobb csapat 3-4 főnél több már nem feltétlen kényelmes. A díszlet nagyon hangulatosra sikerült, kellemesen idézi Nicholas Flamel korát, fa bútorok és mozsarak, üvegedények, mérleg meg könyvek; egyszerű, de nagyszerű. Újra a klasszikus feladatok dominálnak, a játék jórészében számzárakat nyitogatunk meg egy-két kulcsos lakatot, varázslatos elem igazából csak egy van. Nekem ezzel eddig se volt gondom, és most se, jópofák a feladatok és változatosak, talán a monoton számolós nem kellett volna, de amúgy voltak pici aha élmények mikor összeraktunk ezt-ezt, hogy melyik infó hova passzol. Volt a feladatok közöt inkább ügyességi meg inkább logikai, és így hogy állandósult a szoba, már keresgélős elemek is szerepelhettek. A játékmesterünk pedig kedves és segítőkész volt, mint mindig; a teltház ellenére is jutott ránk idő. Szóval összességében azt kell mondjam, tökéletesen értem, miért olyan népszerű ez a szoba, ideális szórakozás (örök)ifjú varázslótanoncoknak.
magicescape.jpgA Magic Escape többszöri átalakulás és egy költözés után sajnos nagyon úgy tűnik, hogy áldozatul esett a covid-lezárásoknak (bár hivatalos infónk nincs, szóval drukkolunk, hogy újraéledjen a főnix). A legutolsó üzemelő játékuk nagyrészt keresős feladatokra épült, annyi csak, hogy egyik-másikban van egy kis logikai csavar (pl. egy feladat megoldásából megkapjuk a helyet ahol találunk valamit). Próbálkoztak egy-két számkombinációs lakattal is, de nem igazán különlegesebbek a logikai feladványaik, inkább csak behelyettesítések. Örömteli viszont, hogy míg az első 'alap' pályájukon mindenhez nagyon sok szöveg volt (eléggé zavaró volt, hogy kb háromszor elmagyarázott mindent a szoba), ezen a most nyitva álló pályájuk esetében javítottak. Egy-két helyen egyébként szépen be van építve a gyönyörű falfestés a feladatokba, ez különösen a végjátéknál nagyon ötletes, amiben egyébként is van egy jópofa csavar. Az első (már bezárt) helyszínen nekem külön szimpatikus volt, hogy nem csak a játéktér, hanem a váró (sőt még a mosdó is) szép falfestésekkel van tele, szóval picit tovább tart a mágia, mint az a 60 (vagy kevesebb) perc, amit az ember a kijutással tölt - ez sajnos az új helyen nincs meg, mivel itt más profilú/témájú programok is vannak (cserébe tágasabb a váró, és akár kávézhatunk is a helyszínen). A már bezárt Hard pályája azzal hirdette magát, hogy (mint a neve is mutatja), egy nehéz pálya. Ami egyébként így is volt, viszont akármennyire is hangsúlyozták, hogy itt az első pályájukkal szemben a keresés helyett a logikán van a hangsúly, ez nem igazán volt így. A nehézség leginkább abban rejlett, hogy míg a többi pálya esetében korlátlan számban kérhettünk segítséget, addig itt maximálva volt, hogy csak háromszor lehet segítséget kérni. De ami a lényeg, a jelenleg üzemelő Magic Escape pályán korlátlan segítség van, a korábbi pályák bosszantó momentumait jószerével kiirtották, a játékvezetők lelkesedése és kedvessége pedig töretlen. Összességében tehát itt is igaz, hogy jól lekötnek a feladatok játék közben, még ha utólag visszagondolva nem is annyira ötletesek. Azt sajnálom, hogy a korábbi helyszínhez képest kevesebb szobából áll a pálya, én anno nagyon szerettem azt a pici első szobát ahonnan indult a játék, de ez nyilván az új hely adottságain is múlik, cserébe kaptunk a nagyobb szobába egy hangulatos kis zugot, ami viszont tényleg klassz. Még amit említenék, hogy a történeten ejtettek egy pici cannon-csorbát, hogy illeszkedjen a végjáték a szobához, de az az ötlet viszont annyira egyedi és homlokcsapkodós, hogy szerintem ennyi megbocsátható. Ez is aki-teheti-próbálja-ki :)
collage_29.jpg
Az Időcsapda legújabb Titkok kamrája szobáját venném a cégtől előre, nemes egyszerűséggel azért, mert véleményünk szerint ez tényleg nagyon jóra sikerült, szóval hacsak nem a cég kedvezményes áron kínált varázsló maratonjára terveztek benevezni, akkor érdemes lehet itt kezdeni. A szoba nevéhez híven a Titkok Kamrájának bejáratát kell megtalálnunk, egy lepukkant mosdóból kiindulva. A feladat nem könnyű, hisz egy-két nyom igencsak alaposan el van dugva, de kárpótol minket, hogy már itt is találkozhatunk varázslatos dolgokkal. Ha pedig bejutottunk a kamrába, akkor már tényleg egy meseszép helyszínen vagyunk, baziliszkusszal és Tom Denem interaktív naplójával. A feladatok vegyesek és jól követik egymást, pont annyi csavar van a dolgokban, hogy ne találjuk ki elsőre de még fair legyen. Mi nagyon élveztük.
idocsapdahp.jpg
Az Időcsapda "Odú" pályája tele van jó ötletekkel akár a varázslós, akár a logikai és szöszölős feladatokat nézzük. Picit a megvalósítással van sokszor gond, ami szorosan kapcsolódik a díszlet és berendezés kérdéséhez - a legtöbb feladatnál azt éreztem, hogy erős fantázia kell hozzá, hogy tudjam a témához és a küldetéshez kötni. Viszont itt jegyezném meg, hogy számos pozitív véleményt lehet olvasni erről a játékról pl. Facebook-on, és a személyes ismerőseim közül is többen mondták, hogy bejött nekik a szobák hangulata - szóval mindenki nézze meg a fenti képeket, és döntse el maga, hogy tetszik-e neki, mert ha igen, akkor nem kell, hogy az én egyéni ízlésem befolyásolja a választást! A pálya egyébként elég lineáris (amit én nem feltétlen szeretek), de a feladatok valahogy mégis kicsit összevissza követik egymást. Összességében azt mondanám, hogy ezek nem rossz feladatok, kell keresni is meg gondolkodni és ügyeskedni, szóval ha kis fantáziával sikerül beleélnie magát az embernek (plusz nem szégyell segítséget kérni ott ahol nincs esetleg elég rávezetés egy-egy feladathoz), akkor itt is klasszul elröpül az egy óra.
azkaban.jpgAz Időcsapda Azkaban pályája sohakorábban nem látott automatizált technológiával hirdeti magát - ami speciel igaz is, de mint fentebb írtam inkább a játékmester dolgát könnyíti meg (és technikai hibákra ad lehetőséget… sajnos tapasztaltam), mintsem a játékélményt javítja - nekem ugyanis tök mindegy, hogy egy effektet ember kapcsol be vagy gép, bentről ugyanaz érződik. Van viszont egy a játék során többször visszatérő elem, amihez hasonlót máshol tényleg nem láttam, témába illik és nagyon klassz volt; az időmérés a többi szobában vagy egy számítógépes kijelzőn van mutatva (folyamatosan vagy csak időnként felvillantva) vagy sehogy (nekem speciel nincs preferenciám, hogy legyen-e mutatva vagy sem, valahol jó dolog látni az idő múlását, viszont a HP játéktérbe nem illik bele egy számítógépmonitor visszaszámlálóval), itt viszont ezzel az egyedi megoldással nagyon jól beépítették az idő múlását a történetbe, és még plusz feladatot is adtak hozzá, ami szerintem (különösen nagy csapatban) vicces. Az összes többi feladat viszont hááát… A honlapjukon látható elítéltek és reggeli próféta cikkek visszaköszönnek, az egész ötletes, viszont ezeknek az összegyűjtése egy számolós feladatban “kulminál”, én meg nagyon nem élvezek négyjegyű számokkal műveleteket végezni egy számkód érdekében. A varázstárgyaikat nem sikerült igazán HP tematikájúra alkotni (azért mert egy mágneses valamire rámondom, hogy “varázstárgy” még nem lesz az…), és bár az jó volt, hogy az első szobából amik kellettek (együtt) a továbbjutáshoz, azok a második szobában még külön-külön fel lettek használva, igazából egyik feladat sem volt különösebben egyedi vagy érdekes. Varázslós feladat összesen kettő volt, ebből az elsőnek a hatása alig észrevehető (bár utána az átjáró és maga az átjutás nagyon klassz!), a második pedig egy az egyben ugyanaz, ami az első szobájukban is szerepelt végjátéknak (ott nagyot dobbant tőle a szívem, szóval aki itt kezd, annak lehet tetszene, most csak sóhajtottam, hogy hm, ez ugyanaz). Ügyességi feladat kettő van, elég nehéz és én ezekben nem is vagyok túl jó; meg van még két másik logikai ezek elég jók és elég info van hozzá, hogy ki lehessen találni. Összességében mondjuk ez nem sok feladat 75 percre, de mindegyikkel annyi idő elmegy, hogy kitölti a keretet. Csak az a baj, hogy az elmenő idő sokszor frusztráció és sikertelen próbálkozás, szóval a végén egy kicsit ilyen “na végre, hogy kijutottam” érzésem volt. De, itt is van egy de! Az előző pályához hasonlóan ez is népszerű, ami bizonyára nem véletlen, könnyen lehet, hogy vannak csapatok akiknek teljesen más jön be, mint nekem. Ezért csak annyit tudok tanácsolni, nézzétek meg, ami pro és kontra írtam, és döntsetek magatok, hogy titeket zavarna-e, ami engem zavart, mert ha nem, akkor könnyen lehet, hogy egy nagyon kellemes szabadulás vár rátok ezen a helyen!
17021858_1603228633026143_1696466549355318364_n.jpg
A néhai Szobafogság cég az egyik első volt, aki szabadulószobákat nyitott, de sajnos mára már teljesen bezárt. Rejtélyek Roxfortban pályája mondjuk nem tartozott a kedvenceink közé, logikázós és keresős feladatokból állt, igazából voltak benne jó ötletek, csak éppen többnél is azt éreztem, hogy nincs rendesen beépítve (az amúgy sem túl gazdagon kialakított szobába), illetve volt egy-kettő ahol nem volt elég a szobában lévő rávezetés - de miután a játékmester megadta azt a pár rávezetést, utána meg már gyorsan lehetett végezni. Nekem nagyon illúzióromboló pl. mikor egy közönséges távkapcsolót talál az ember az egyik kinyitott ládában, és ezzel egy tv-t kell bekapcsolni, no ez nem HP-hű. Egyébként az a két összetettebb feladat ami volt az tetszett, egy ici-pici plusz kellett volna beléjük csak hogy tényleg jók legyenek. Nem akarok poént lelőni csak a fairness jegyében mondom, h az ötletek látszanak, csak játék közben nem jön át.
A sorhoz csatlakozik még az általunk egyébként nagyon kedvelt MystiqueRooms cég, akik októberben készülnek Varázskastély pályát nyitni, remélhetőleg a tőlük megszokott minőségű kivitelezésben. Illetve a MysteryGames is átalakította némiképp az Alkimista pályáját, így most (amíg a WB le nem csap rájuk) Roxfort és legendás lények néven futnak, bár a szoba története ezt nem igazán tükrözi - próbálni nem próbáltuk.
Hát, ennyit tudok elmondani - remélem segítettem annak aki épp azon tanakodik, hogy HP fanként melyik szobából szabaduljon :)
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadulos.blog.hu/api/trackback/id/tr8114244485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása